380 00 500

Serviceskjema

Det må medfølge et serviceskjema til alle innleveringer og innsendelser av maskiner til vårt verksted. Dette gir våre serviceavdeling nødvendig informasjon om oppdraget og eventuelle feilmeldinger fra kunde.

Alle våre skjemaer er kun ment for forhandlere av elektroverktøy og maskiner og som innleverer reparasjonsobjekter på vegne av profesjonell sluttbruker. Forhandlere kan fylle ut skjema på tre forskjellige måter:

1. Serviceskjema for Milwaukee-maskiner
Har du en Milwaukee-maskin som trenger service, overhaling eller reparasjon, kan du benytte dette nettbaserte skjemaet. Fyll ut skjemaet direkte på nett og klikk «print» for å skrive ut.

2. Standard serviceskjema for alle verktøymerker
Last ned vårt standard serviceskjema som PDF. Fyll deretter ut alle påkrevde felter manuelt og legg ved skjema sammen med reparasjonsobjektet.

3. Online servicesskjema for alle verktøymerker
Du kan også benytte det webbaserte skjemaet nedenfor til dette formålet. Dette ivaretar de nødvendige kundedata som vi trenger for å kunne reparere ditt verktøy. 

Når skjemaet er utfyllt, vil du motta en e-post med et vedlegg i pdf-fomat. Dette kan du skrive ut og legge ved verktøyet som du skal levere/sende til reparasjon.

NB! GJELDER KUN FORHANDLERE

Fyll ut serviceskjema her

[md-card title=»Forhandlers kontaktinformasjon» subtitle=»Fyll ut påkrevde kontaktopplysninger» titlesize=»large»]



Oppgi firmanavn



Oppgi forhandlers postadresse



Oppgi forhandlers postnummer



Oppgi forhandlers poststed



Oppgi navn på forhandlers kontaktperson



Oppgi e-postadresse til forhandlers kontaktperson

[/md-card]

[md-card title=»Opplysninger om reparasjonsobjekt» subtitle=»Fyll ut påkrevde opplysninger» titlesize=»large»]



Eks: Milwaukee



Eks: M18 BLPD2



Oppgi objektets serienummer og datokode



Oppgi objektets kjøpsdato


Garantireparasjon (Gyldig kjøpskvittering eller faktura må vedlegges)Reklamasjonsreparasjon (Kopi av serviceordre eller faktura må vedlegges)Ordinær reparasjon/servicePrisoverslag

JaNei


JaNeiVet ikke


Beskriv etter beste evne hva feilen består i og eventuelt hva som forårsaket denne



Oppgi maksimal kostnad for reparasjon Eks: 5000

Vennligst bemerk: Hvis et produkt har blitt sendt inn som garantisak og blir vurdert til å ikke være det grunnet feil som strider mot leverandørs garantivilkår, vill innsender bli belastet for feilhåndtering og frakt. Forhandler vill bli kontaktet én (1) gang. Får vi ikke svar innen 10 virkedager blir maskinen returnert for innsenders kostnad.

[/md-card]

[md-card]



[/md-card]